השקעות

החלה מכירת קרקעות בקו ראשון לים בפרויקט חוף התכלת, בצמוד להרצליה פיתוח, החל מ-195,000 ₪

עיריית הרצליה מקדמת נמרצות את אחת מתכניות המתאר היוקרתיות ביותר בתולדות העיר- בראשה מתחם "חוף התכלת". התכנית, שבוצעה ע"י האדריכל דני קייזר מטעם העירייה והוצגה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה, אושרה כבר בתאריך 30/01/2017. במהלך חודש פברואר 2019 החליט ראש העיר לקדם את מתחם "חוף התכלת" ולהקפיא את רוב תכניות הבנייה בעיר לאור מחסור בתשתיות. הכירו את הלהיט הנדל"ני הבא של הרצליה: פרויקט "חוף התכלת – הרצליה על הים".

פרויקט "חוף התכלת", שעתיד להיבנות בסמוך למרינה הגדולה של הרצליה, יכיל שכונת מגורים יוקרתית, שתשתרע על שטח של 2,200 דונם. 150-200 אלף מ"ר שטחים יוקצו לפיתוח השכונה, בניית ביה"ס וגני ילדים, שטחי תעשייה ומסחר, מלונות בוטיק ומלונות יוקרה. באזור מתוכננים שיפורים נוספים שיעלו את רמת חייהם של התושבים, כגון טיילת רחבה שתמשיך את זו הקיימת עד לגבול ת"א, שביל אופניים לאורך כביש מס' 2 ועוד. לאחרונה גם אושרה תוכנית הקמת "הקו הירוק" של הרכבת הקלה שיעבור במרכז שכונת "חוף התכלת". המתחם יכלול כ-11,500 יחידות דיור שיענו לצרכים רבים עבור האוכלוסייה האיכותית והמגוונת.

אזור החוף של תכנית המתאר הכוללת של העיר

המטרה הסופית של תכנית המתאר היא איחוד כל חלקי העיר, והוספת 30,000 יחידות דיור. ניתן לעקוב אחר התכניות בוועדה לתכנון ובנייה בעירייה ולהתרשם מהמאמצים הנעשים בנושא. פרויקט חוף התכלת הוא ללא ספק הפרויקט היוקרתי מבין כלל הפרויקטים המתוכננים, כאשר מתכנן הפרויקט הוא האדריכל המנוסה והמוערך דני קייזר. בתוך כך, ראש העיר משה פדלון הוא אחד המנועים הדוחפים את הוצאת התכנית לפועל. פדלון ציין כי במסגרת אישור התכנית הוקפד על קיום איזון בין מתחמי המגורים למתחמי התעסוקה והתיירות, כאשר האחרונים צפויים להוות מנוף כלכלי לעיר ולתושביה.

כיום, אפשרויות ההשקעה באזורים מבוקשים בישראל דוגמת הרצליה, צפון תל אביב ורמת השרון הפכו להיות לכמעט בלתי אפשריות למי שאינו בעל הון. קרקעות באזורים הללו נמכרות לרוב בסכומים הקרובים שעולים על מיליון ש"ח ליחידת קרקע. הקרקעות המוצעות כרגע למכירה ממוקמות במתחם חוף התכלת בסמוך למרינה. הקצאת הקרקעות הנוכחית הינה בקו ראשון לים במחיר של החל מ-195,000 ש"ח.

נוסף על כך, ע"פ דו"חות שמאי עדכניים, מחירי הקרקעות צפויים עוד להאמיר.

פרויקט חוף התכלת - בדיוק בסמוך למרינה הגדולה של הרצליה

מחיר אטרקטיבי במיוחד לקרקע הנמצאת בקו הראשון לים, בלוקיישן מבוקש ביותר

קשה מאוד למצוא היום בישראל מגרש לבניית דירה עם נוף ישיר לים. הנוף המבוקש לים מקפיץ את מחירי הדירות על קו החוף גם בערים כמו חדרה, נתניה ואשדוד. אתם יכולים רק לדמיין מה יהיו מחירי הדירות שמשקיפות לים בסמוך להרצליה פיתוח. דירות 4.5 חדרים, בפרויקטים סמוכים לחוף התכלת, נמכרות כעת במחיר של 5.8 מיליון ש"ח ובקומות הגבוהות המחירים יכולים להיות גבוהים אף יותר. העובדה שהקרקע נמצאת כעת בתהליכי האישור של התב"ע היא זאת שמאפשרת גם למשקיעים קטנים ליהנות ממחיר כזה עבור יחידת קרקע.
המיקום הנכסף בקו ראשון לים, בשילוב עם המחיר האטרקטיבי ליחידת קרקע, הם אלו שגרמו למשקיעים להזדרז ולהצטרף. כעת מוצעות למכירה יחידות אחרונות מתוך 28 יח' שהוצעו מלכתחילה למכירה.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה מידית

כרטיס כניסה לפרויקט: החל מ-195,000 ש”ח בקו ראשון לים. מעוניינים במידע? השאירו פרטים:

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"